Bakin 'Mix je hrvaška brezglutenska znamka kruha, peciva in tort. Ker je za izdelke te vrste izjemno pomembna kakovost, smo se potrudili in dosegli, kar smo želeli - vrhunsko raven in pestro paleto izdelkov po konkurenčnih cenah. Izdelek smo na Hrvaškem razvili z lokalnimi nutricionisti in predstavniki združenja za celiakijo.
Vsakdo lahko uživa v naših izdelkih, še posebej ga priporočamo osebam s celiakijo, intoleranco na gluten, alergijami na pšenico in vsem, ki jedo hrano brez glutena. Naša mešanica za pripravo kruha, peciva in tort je po kakovosti ne samo posebna, ampak tudi zelo enostavna za pripravo.
Najboljši dizajn na svetu
Ni treba posebej poudarjati, da smo ponosni, da Bakin 'Mix krasi tako inovativen kot sodoben dizajn, zdi se edinstven, saj so ga prepoznali tudi drugi. Letos je Bakin´ Mix prejel prestižno nagrado Red Dot Award: Brands and Communication Design 2020 za najboljšo kreativno rešitev oblikovanja embalaže v prehrambeni industriji.
Nagrado podeljuje Red Dot GmbH & Co. KG. iz Essena v Nemčiji, nagrada pa je bila razglašena sredi julija.
Za nagrado Red Dot: Brands & Communication Design se dela oddajo v 17 kategorijah in 36 „panogah", podeljujejo pa jih od leta 1955 in veljajo za eno najprestižnejših mednarodnih nagrad za oblikovanje. Letos je visoko kakovost oblikovanja in ustvarjalnih dosežkov na svetovni ravni ocenjevala žirija 24 strokovnjakov s področja
komunikacijskega oblikovanja, Bakin'Mix pa je bil nagrajen na natečaju 6.992 del s celega sveta.
"To je velika spodbuda in veter v hrbet za našo prvo lastno zasnovano blagovno znamko izdelkov, kar nam bo zagotovo pomagalo pri uspešnem umeščanju na domači in mednarodni trg. Dokazali smo, da je za nas pomembna kakovost izdelka, saj smo k temu projektu pristopili temeljito in preudarno. Pri projektu je sodelovala dobra ekipa, poleg vrhunske kakovosti izdelkov smo oblikovali zasnovo, ki je skladna z obstoječimi trendi na trgu in tako se zavezujemo, da bomo v vsakem segmentu poslovanja naše blagovne znamke Bakin'Mix zavzeli najvišji standard. Odzivi vseh, ki so videli izdelek, so bili od prvega dne zelo pozitivni, vendar moram priznati, da je nagrada presenečenje, saj je konkurenca res velika, «je povedala Staša Brozina, direktorica A1 All natural, ki stoji za lansiranjem te blagovne znamke.
"Proces oblikovanja blagovne znamke in oblikovanja embalaže izdelkov je trajal približno 6 mesecev, temeljito smo sodelovali in naš projekt osnovali na raziskavah in analizah podobnih izdelkov na domačem in mednarodnem trgu. Na področju blagovne znamke je projekt vključeval poimenovanje, vizualno podobo serije izdelkov in obliko embalaže. Skupina ljudi iz A1 All Natural in jaz smo tesno sodelovali in povezovali sva vsa svoja znanja in izkušnje, osebno pa mi je bilo pomembno, da so bili cilji blagovne znamke jasno zastavljeni in sporočeni vnaprej,« razkriva oblikovalka Veronika Uravić Čolak.
Zasnova embalaže poudarja osnovno vrednost blagovne znamke - povezovanje tradicije babičine kuhinje, ki nas spominja na toplino, s sodobno hrano in prehranjevalnimi koncepti. Serija izdelkov vključuje sedem različnih mešanic, izbira barv pa temelji na raziskavah in trendih podobnih izdelkov na svetu ter doseganju najboljše vidnosti na prodajnih policah.